Translate

понедељак, 14. јануар 2013.

KAKO TO ?

Premalo ili previše.
Predobro ili preterano loše.
Prelepo ili ružno,
uzbudljivo ili tužno.
Raskošno ili bedno,
bestidno ili čedno...
Ali nikad, nikad, nikad ljubavi vredno... 

Darežljivi ili škrti,
veseli ili ljuti,
prepametni ili glupi.
Prefinjeni ili prosti,
bojažljivi ili oni što vas hrabro ujedu do kosti.
Oni, što vam otkriju sve tajne života za samo jedan trenutak
ili oni, što vam u duši otključaju najmračniji kutak.

Bahati ili disciplini skloni,
opušteni ili oni što im u glavi alarm za uzbunu zvoni.
Zaslepljujući ili mračni,
zaboravni ili bolesno tačni.

Hiperaktivni ili smoreni..
Sve je uzalud kad nisu za mene stvoreni...
Nisu za mene rođeni...
Nisu do mojih visina porasli...
Nisu mojim suzama dorasli...
Nisu se do mojih ponora srozali...
Nisu se mojim nebom provozali...
Niko sem tebe, 
koji čak i ne postojiš!
Kako to? 

Ana ❤️ 

Нема коментара:

Постави коментар